Airport Mediation

De website van de ombudsdienst van de nationale luchthaven opgefrist

Alle projecten

Onze opdracht

De website van de ombudsdienst van onze nationale luchthaven was aan vernieuwing toe. De dienst klopte bij ons aan voor een grondige opfrissing. Dat was meteen ook de gelegenheid om de informatiearchitectuur te herbekijken. De meest geraadpleegde rubrieken kregen zo de centrale plaats die ze verdienen. De Twitterfeed met informatie heet van de naald staat prominent op de homepagina.

Dit deden we

Website in eigen beheer

De ombudsdienst wilde zijn site volledig zelf beheren. Hij klopte bij ons aan voor:

  • een grafisch design
  • een reorganisatie van de inhoud in wireframes
  • de ontwikkeling van een HTML-maquette

Begeleiding en vorming

Onze webontwikkelaars en integratoren droegen hun kennis over, zodat de ombudsdienst vlotjes met zijn nieuwe website uit de voeten kon.



Toegepaste vakkennis

  • Projectmanagement
  • Concept
  • Informatiearchitectuur
  • Grafisch ontwerp
  • Front-end ontwikkeling
  • Meertalige copywriting
  • Encodering
  • Testing

Overtuigd? Praat met ons over uw project…

Contacteer ons